O ÇOCUK

Yolunda mı her şey? Uyanıp yıkayabildi mi yüzünü o çocuk? Sönen ateşlerin külleriyle… İki yudum su içebildi mi? Akmayan çeşmelerle… Yolunda mı her şey? Soğukta kat kat giyerken paltolarımızı, İçinin imanıyla ısınabildi mi o çocuk? Ekmeği bölerken sofralarımızda, Hayatı kaç parçaya bölündü o çocuğun? Yolunda mı her şey? Geceleri masalları okurken evlatlarımıza, Kitabın tam da… Read More O ÇOCUK

SEVDANIN KATİLLERİ

Sevdamı arıyordum bu diyarda. Sevdam bulur muydu beni? Yoksa ben mi bulmalıydım onu? Ben bulmalıydım tabi, peki nasıl bulurdum? Bir çölde yalpalarken mi, dağlarda avaz avaz bağırırken mi, bulabilirdim? Hadi buldum diyelim. Sevebilir miydim bir adamı ömrüm boyunca? Işıldar mıydı gözlerim hep ona bakınca? Bu korku dolu acabalar ne zaman terk ederdi düşlerimi? Asıl korkularım… Read More SEVDANIN KATİLLERİ