BİR KÜÇÜK ASİLİK MESELESİ

Bugün “konfor alanımın “dışına çıkmaya karar vererek başladım güne. Yine de rutin işleri yapmadan bu “asiliği” yapamazdım.  Sorumluluk sahibi bir asiyim ben. Üzerime yapışan bir şey bu “sorumlu olma “durumu. Kime sorsanız öyle anlatır  beni. Ama bu açıklamamdan benim övüldüğüm ya da övündüğüm  anlaşılırsa sizler tarafından üzülür; kırılırım. Zira bu durum benim için çok da… Read More BİR KÜÇÜK ASİLİK MESELESİ

İKİ SATIRLIK MERAMIM

Hislerinle mücadele vermenin zorluğu anlatamam belki ama yaşarım iliklerime kadar. Her gün yeni bir kararla başladığım günü yenilgiyle uğurlarım, her seferinde. İnsanın kendine yenilmesi de vardır kaderinde. Yenilgi yenilgi büyüyen zafer olmasa da savaş sonrası çaresizlik yapışır yorgun bedenine. Uzaklaşırken durup durup baktığın oldu mu mesela? Bakıp içten içe yandığın, bir damla sanıp deryalarda kaybolduğun,… Read More İKİ SATIRLIK MERAMIM