BİR KÜÇÜK ASİLİK MESELESİ

Bugün “konfor alanımın “dışına çıkmaya karar vererek başladım güne. Yine de rutin işleri yapmadan bu “asiliği” yapamazdım.  Sorumluluk sahibi bir asiyim ben. Üzerime yapışan bir şey bu “sorumlu olma “durumu. Kime sorsanız öyle anlatır  beni. Ama bu açıklamamdan benim övüldüğüm ya da övündüğüm  anlaşılırsa sizler tarafından üzülür; kırılırım. Zira bu durum benim için çok da olumlu bir anlam içermiyor. Birileri sizin ne yapacağınızı tayin  ediyor ve sizin de bunu yapmanızı bekliyor. Tabi uyumlu biri olursunuz onların kurallarına göre  yaşıyorsanız. Aksi halde sizi sevemezler, size “tuhaf” derler. Daha başkaca şeyler de söylerler  de konumuz bu değil.  Ha konumuz benim konfor alanımdan çıkmamdı.

Şimdi aklınıza ne tür delilikler, farklılıklar -delice olan farklıdır-  geliyordur kim bilir?

Aklınıza gelenleri not alın!

Ben bugün aynı yolları yürümekten, aynı kişilerle karşılaşmaktan, aynı işleri  sıralamalar ile yapmaktan çok sıkıldığımı fark ettim. Ve size çok tuhaf gelmeyecek ama bu sefer yolları tersinden yürüdüm…

O kadar yürüdüm ki ayaklarım değil beynim gidiyordu artık parkta oturduğum bankta yoldan geçen bendim ve çok eğlenmiştim.

Birdenbire her şeyi tersinden yapmak istedim sonra.

Sanki her şeyi tersten yapınca başa dönecek ve en başta yaptığım hatayı düzeltebilecektim.

Düzeltebilirdim belki de

Yorulmasaydı saatin  kolları

Kavuşmasalardı.

Yorulmasaydı güneş

Batmasaydı.

Sorumlu olma yükünden kurtulurdum belki…

Belki tuhaf olma güzelliğini, asiliğini tadardım bi kere

Ama bu sefer olmadı belki bi dahaki sefere?

Hanı not aldığınız aklınıza gelen ilk delilik var ya benim yerime siz gerçekleştirin tuhaf olma şeklinizi.

Benim yerime deli olun, farklı olun.

Bi günlüğüne sorumsuz olun benim yerime.

Yorum bırakın